Jaarraporten en jaarverslagen
Een jaarverslag… meer dan een bundel papier
Juni is de maand van de jaarverslagen. Dat is het moment dat je voor je werknemers en je klanten de highlights van het afgelopen jaar in de kijker zet. Dat verslag heeft echter niet als enige doel om te pronken met de financiële resultaten van je onderneming. Een goed jaarverslag is een resultaat, een motivatie, maar bovenal een sterk verhaal. Een pakkend verhaal dat je stakeholders doet blijven geloven in jouw onderneming en de doelen die je nastreeft.
Schrap overbodige en saaie info
Stel jezelf vooral de vraag: Waarin zijn mijn klanten en werknemers geïnteresseerd? Wat willen ze lezen over de organisatie en hoe kan ik hen gemotiveerd houden? Kort gezegd : Less is more.
Haal onnodige (vaak saaie) informatie uit je jaarverslag en creëer een meesterwerk.
Omygod, hoe begin ik daaraan?
Zit je even met de handen in het haar? Geen zorgen. Omygod helpt je graag met deze jaarlijkse opdracht. Samen zoeken we naar een sterk verhaal voor jouw onderneming. Een jaarverslag in een mooi designerjasje, volledig in de stijl van jouw bedrijf.